La Universitat de Girona celebra els 25 anys amb un acte institucional

El 12 de desembre va fer 25 anys que el Parlament de Catalunya va aprovar la llei de creació de la Universitat de Girona. Per celebrar l’efemèride, es va fer un acte acadèmic i institucional en què es va lliurar la Medalla de la UdG a Josep Maria Nadal, Joan Batlle i Anna Maria Geli, antics rectors i rectora de la UdG, i a Jaume Casademont, antic president del Consell Social de la UdG, a títol pòstum. A l’acte hi van assistir el conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, i la presidenta del Consell Social, Rosa Núria Aleixandre. A l’Aula Magna Modest Prats, s’hi van aplegar membres de la Comissió Gestora, antics coordinadors del Consell d’Estudiants, expresidents del Consell Social, representants dels tres col·lectius universitaris (PDI, PAS i estudiants) i les forces socials, econòmiques i culturals del territori.