5 exalumnes participen al programa de Catalunya Ràdio “Estat de Gràcia” amb motiu dels 25 anys

L’actriu Cristina Cervià va estudiar a la UdG en un temps rècord. Va fer de l’assoliment del títol universitari una fita, un objectiu vital. Va acabar als 46 anys un grau que ja no existeix, Filologia Romànica.

El programa de Catalunya Ràdio Estat de Gràcia, conduït per Roger de Gràcia, s'emetrà en directe des de la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona per celebrar els 25 anys de la inauguració d'aquesta institució acadèmica. El rector, Sergi Bonet, exalumnnes de la UdG com l'actriu Cristina Cervià i Jordi Duran, i professors com Mita Casacuberta, Oriol Ponsatí i Joan Molina són alguns dels participants d'un programa que, en la seva recta final, elegirà el monument preferit dels catalans. Els finalistes són el castell de Cardona i el monestir de Santa Maria de Ripoll.