Actes de graduació de la promoció 2017

Els estudiants de Turisme i Publicitat i Relacions Públiques van fer l'acte de graduació a l'Auditori de Girona el dia 10 de juny. Van agrupar gairebé un miler de persones. Aquí teniu el testimoni gràfic de l'acte.

El degà, el Dr. Joaquim Majó,  va inaugurar l'acte. El Dr. Lluís Mundet, professor del Grau en Turisme i coordinador del Màster en Turisme Cultural, va parlar com a padrí dels estudiants de Turisme. Va parlar dels  quatre anys conviscuts amb els seus alumnes i els va animar a seguir el seu camí ple d’esforç i treball.

Seguidament, el Dr. Joaquim Majó, el Dr. José Antonio Donaire, la Dra. Konstantina Zerva, coordinadora del Grau en Turisme, el Dr. Lluís Mundet, el Dr. Jordi Comas Trayter i el Dr. Dani Blasco, varen ser els encarregats de donar les bandes als estudiants graduats. A continuació, dos estudiants van parlar en representació de tota la classe.