Càpsula: Personal branding. Crea la teva marca personal

Descripció

Aprendràs a convertir el teu nom propi en una autèntica marca personal de valor i amb valors. També aprendràs com gestionar-la un cop creada.

Competència:
Comunicació

Objectius:

• Millorar el coneixement d’un mateix, les fortaleses i motivacions.
  • Definir bé el teu missatge, el teu relat, allò que volem compartir amb els demés.
  • Treure profit de les eines digitals (bloc, web, xarxes socials i altres eines...) per potenciar la teva marca personal.
  • Saber aplicar aquest missatge a diferents elements de comunicació personal: CV, entrevistes, imatge personal, networking, entre altres.

Ponent:
Guillem Recolons, publicitari col·legiat, màster en direcció de màrqueting, grau en Humanitats (en curs) i expert en personal branding.

Perfil dels assistents:
Estudiants en cerca de pràctiques en empresa i/o feina, i titulats universitaris que vulguin millorar aquesta competència.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Inscripcions:
Formulari